Oooo abicim ben de edirne keşanlıyım cok yakinmisiz birbirimize. Bir ara cay filan icelim ne dersin

saka bir yana bu kuponu yapmaya ve o kadar para yatirmaya benim yurek dayanmaz. Tutan kupondan ziyade boyle bir kuponu yaptigin icin tebrik ediyorum
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi