@Quad yok hocam manisalı diye nick aldığımı hatırlamıyorum.

@Zaferustun olur tabi neden olmasın kuponlar bölümüne yazarım hocam.


3 senedir bir ligi takip ediyorum japonya j2 herhafta 100 lira tempodan 10 macada üst oynarım.3 senedir seri bir yerde bozulacak.çogu zaman 2-3 maçta 2 gol oluyor diğer maçlar üst olmuş oluyor.şayet birgün gelirse 350-400 bin avantası var.tabi tempobet hesabı hiç etmezse