Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
21-08-2014, 01:15:18
#84
MuhendisBeyin
Üniversiteside iken her hafta 1 liralık kupon yapardık. Hiç tutturamadım . Kim tutturabiliyor diye merak ederdim hep.