• 20-08-2014, 03:08:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kupon tuttu zaten.
    R10 ahalisi sıraya geçelim.
    Cidden tuttu mu ? Ne kadar kazanmış konu sahibi arkadaş ? Hiç anlamıyorum şu İddaa'dan
  • 20-08-2014, 03:13:17
    #11
    Daha oynanmamış 4 maç var, onlardanda en az 2 si gelse güzel para kaldırır.
  • 20-08-2014, 03:15:18
    #12
    HappyDerya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden tuttu mu ? Ne kadar kazanmış konu sahibi arkadaş ? Hiç anlamıyorum şu İddaa'dan
    şu an 331TL si cepte, 4 maçı daha var 4 ü de tutarsa 83 bin alıyor kalan 3 maçı tutsa araba alır 2 maçı tutsa bir süre idare edecek para alır bir maçı tutarsa çerez parası alır Bol şans 4 de 4 olur umarım
  • 20-08-2014, 03:26:07
    #13
    Çabuk çabuk haramcılar helalciler gelmeden
  • 20-08-2014, 03:29:20
    #14
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kupon tutarsa bütün r10 beni ...
    Seni ...
  • 20-08-2014, 03:29:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bütün yorumlar için teşekkürler.

    @Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye

    @maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.


    Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama
  • 20-08-2014, 03:55:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haram haram bana bi macbook pro ateşleyiver be hacıabi
  • 20-08-2014, 04:14:55
    #17
    manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün yorumlar için teşekkürler.

    @Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye

    @maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.


    Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama
    Kanka arıyorum açmıyorsun, yarın aradığımda para var diye aradın deme diye yazıyorum. Nerelerdesin neler yaptın ?

    ( Bi' sakal atarsın be aga ? )
  • 20-08-2014, 04:38:09
    #18
    manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün yorumlar için teşekkürler.

    @Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye

    @maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.


    Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama
    seni filmlerimde oynatırım.
    • sinanksk
    • myload
    • GuNGoRv
    sinanksk, myload, GuNGoRv ve 10 kişi bunu beğendi.
    13 kişi bunu beğendi.