Bütün yorumlar için teşekkürler.

@Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye

@maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.


Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama