Bütün yorumlar için teşekkürler.
@Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye
@maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.
Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama
Kanka arıyorum açmıyorsun, yarın aradığımda para var diye aradın deme diye yazıyorum. Nerelerdesin neler yaptın ?
( Bi' sakal atarsın be aga ? )