Bütün yorumlar için teşekkürler.
@Mr.Function azmış yav bende sevinmiştim 200-300ü görebiliriz belki diye
@maviuan Hocam insanın içindeki vicdan diyelim.Öyle kumar kölesi biri değilim.Ayrıca her alanda diye ekledim.Ama hatam olduysa affola.
Bütün dilekler için teşekkürler daha ortada bir şey yok ama
seni filmlerimde oynatırım.