Ne desem bilmiyorum
31
●1.921
- 20-08-2014, 03:03:33Hocam öncelikle başınız sağ olsun.Allah rahmetli babanıza gani gani rahmet eylesin inş.
Akrabalık kavramını kafasından yavaş yavaş kalıcı olarak silmeye başlamış biriyim.İlişkiler malesefki maddi çıkardan ibaret artık.Bizimde hem baba hemde anne tarafında malk mülk kavgası yaşandı çok can sıkıcı bir durum.
Aileme son zamanlarda açıkça söylemeye başladım, akrabalarımızın olup olmaması umrumda değil benim kafamda oluşturduğum aile sınırları annem-babam ve kardeşimden ibaret diye.Artık seslerini çıkarmıyorlar.
Herkes para para diye kuduruyor buradada önemli bir problem oluşuyor(Lütfen kendi üzerinize alınmayınız genel konuşuyorum.): Paramızı gizleyemiyoruz evet gizleyemiyoruz. Bazıları diyor paramı niye gizliyeyim ? Gizleyeceksin güzel kardeşim hemde ölüm sessizliğine bürünecek öyle gizleyeceksin huzur istiyorsan lanet olacasıca huzuru istiyorsan gizleyeceksin.Parayı bulduğumuzda özellikle hatırı sayılır bir miktara erişince hemen ev/ler alırız tamam bunda problem yok fakat aldığımızdada herkese reklam ederiz en büyük hatamız sessiz sessiz halletmeyi bilmiyoruz yok orada şuyum var yok şurada buyum var dedikten sonra insana yapışırlar
.Para bollaşınca altımıza lüks araçlar çekeriz bu insanları zaten ışık etrafında dönen sineklere çevirir, insanlar diyorlarki param varsa niye en iyisini almıyayım, insanlara şu cevabı vermek gerek: Dünyanın en zenginlerine ve kullandıkları araçlara bakın lütfen iyi bir kısmı lüks araçlar kullanırken bazıları orta bütçeli sedan araçta kullanabiliryorlar
demekki zengin olunca herkes kaymıyor lükse önemli olan ihtiyaç meselesi.Parası olan adamdan kefillik isterler,para isterler sürekli birşeyler isterler huzur kalmaz.Bu örnekler çoğaltılabilir hemde sonunu getiremeyiz demek istediğimi herkes az yada çok anlamıştır.
Şu sözü çok severim:
Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler.
Durumumuz bundan ibaret, bu yazımdan dolayı bir çok arkadaş bana kızacak çok bilmişlik yaptığımı söyleyecekler o muhterem arkadaşlara sormak istediğim birşey var:
Hiç belli olmayan görünmeyen bir hedefin imha edildiğine şahitlik ettiniz mi ? Etmemişsinizdir, çünkü birşeyin imha edilmesi için görünmesi ve hedef alınması gerekir.Parayı göstermediğimiz sürece görünmeyiz, hedef olmayız.
Bunu Hem anne hemde baba tarafındaki mal mülk kavgalarına şahitlik etmiş birisi olarak yazıyorum, benim huzur için bulabildiğim formül bu(Huzurun konuyla alakalı kısmı için yazdım yoksa huzurun olması için bir çok kriter daha var
).Daha farklı fikri olan arkadaşlar varsa seve seve dinlemek isterim hayırlı geceler
.
- 20-08-2014, 04:08:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Allah sabır versin kardeşim hiç kolay değil hayattan kazık yemek. @evileye98 güzel açıklamış, bende akrabalarımdan bıktım. Hepsi çıkarcı ve bizimde hakkımız yeniyor. Senin derdin çok daha büyük kardeşim, Allah babana gani gani rahmet eylesin, hayatında hep dik durmaya çalış. (çok zor biliyorum)
- 20-08-2014, 16:27:28Başın sağolsun Allah sabır versin. Gündür bu geçer, devran döner...
Anladığım kadarıyla rahmetli ailesine bağından dolayı herşeyini onların üstüne vs yapmış. Sizde olanlarda borç içinde. Aile olunca kimse resmiyete dökmez. Doğal olarak sıkıntı.
Anladığım kadarıyla alan alacağını almış, fırsattan istifade ne koparırsak kar saymış. Elinde evrağı olmayana kovala gitsin, senin alacak bildiğini de babam ölmeden önce konuşmuştuk de o parayı ver de bin tepelerine. Onları onların taktiğiyle vurmak lazım.
Varsa bizimde yapabileceğimiz birşey elimizden geleni yapalım.
Unutma devran döner, sen sakın isyan etme. Vardır bildiği Yaradanın...

.Para bollaşınca altımıza lüks araçlar çekeriz bu insanları zaten ışık etrafında dönen sineklere çevirir, insanlar diyorlarki param varsa niye en iyisini almıyayım, insanlara şu cevabı vermek gerek: Dünyanın en zenginlerine ve kullandıkları araçlara bakın lütfen iyi bir kısmı lüks araçlar kullanırken bazıları orta bütçeli sedan araçta kullanabiliryorlar
demekki zengin olunca herkes kaymıyor lükse önemli olan ihtiyaç meselesi.Parası olan adamdan kefillik isterler,para isterler sürekli birşeyler isterler huzur kalmaz.Bu örnekler çoğaltılabilir hemde sonunu getiremeyiz demek istediğimi herkes az yada çok anlamıştır.
).Daha farklı fikri olan arkadaşlar varsa seve seve dinlemek isterim hayırlı geceler
.