Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah sabır versin kardeşim hiç kolay değil hayattan kazık yemek. @evileye98 güzel açıklamış, bende akrabalarımdan bıktım. Hepsi çıkarcı ve bizimde hakkımız yeniyor. Senin derdin çok daha büyük kardeşim, Allah babana gani gani rahmet eylesin, hayatında hep dik durmaya çalış. (çok zor biliyorum)