Başın sağolsun Allah sabır versin. Gündür bu geçer, devran döner...

Anladığım kadarıyla rahmetli ailesine bağından dolayı herşeyini onların üstüne vs yapmış. Sizde olanlarda borç içinde. Aile olunca kimse resmiyete dökmez. Doğal olarak sıkıntı.

Anladığım kadarıyla alan alacağını almış, fırsattan istifade ne koparırsak kar saymış. Elinde evrağı olmayana kovala gitsin, senin alacak bildiğini de babam ölmeden önce konuşmuştuk de o parayı ver de bin tepelerine. Onları onların taktiğiyle vurmak lazım.

Varsa bizimde yapabileceğimiz birşey elimizden geleni yapalım.

Unutma devran döner, sen sakın isyan etme. Vardır bildiği Yaradanın...