• 19-08-2014, 01:20:11
    #19
    Son cümlesine kadar okudum. Cenab-ı Allah yazmıştır bir yolunu. Sen sabret arkadaş. Allah, incinen, üzülen ve çaresiz olan kulunun her daim yanındadır..
  • 19-08-2014, 03:02:24
    #20
    Allah hepinizden razı olsun
  • 19-08-2014, 04:26:58
    #21
    Şu an akrabaların sizden beklentisi ne kaldı? Yada sizin borcunuz ne kadar daha var. Tabi ki başınız sağ olsun ve Allah kolaylık versin ama geride bir anne bir kardeş ve bir de sen varsın. Yazıyı okudum ve anladığım kadarı ile kimsenin sizden bir alacağı kalmamış ve sizde de sadece bir tane ev mi var? Önemli olan yasal yollarla çözüm bulmaya çalışmak yada en azından bu dönemi atlatmanizi sağlamak. Zor bir durum yani benim iki bankaya 5000 borcum var ödeyemıyorum

    uzay mekiğinden yazıyorum, arada harfler hava boşluğuna takılabilir
  • 19-08-2014, 10:14:26
    #22
    o Akraba Adı Altında Değerlendirilen İnsancıkların Hepsine Benzini Dökeceksin.
    Büyük Geçmiş Olsun, Rabbim Herşeyden Önce Sabır Ve Çözüm Versin İnşALLAH.
  • 19-08-2014, 10:55:27
    #23
    Öncelikle şunu unutmamak gerekiyor, güçün varsa yanında olacak birileri vardır ama düşersen o birileri seninle altta kalanın canı çıksın oynar. Allah yardımcın olsun kardeşim, yaşadıkların hiç kolay değil ama her zaman umut vardır Allah'tan ümit kesilmez.
    Bir şey daha söylemek istiyorum, yumuşak yüzlüyüm demişsin böyle olmaya devam edersen çok daha ezilirsin gerekli anda sertleşmekten çekinmemelisin, yapılan hiç bir şey karşılıksız kalmaz bu dünyada, buna gerçekten inanan biriyim. Hakkınızda hayırlısı olsun, kardeşine de çok çok geçmiş olsun kardeşim.
  • 19-08-2014, 13:59:41
    #24
    Sabret, sakın isyan etme. Rabbim bir kapı açar inşallah. Dua edelim biz de sana.

    Sent from my L520 using Tapatalk
  • 19-08-2014, 23:52:00
    #25
    hepiniz çok sağolun
  • 20-08-2014, 00:04:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kardeş okudum durumun gerçekten zor sabret Allah c.c yardımcın olsun inşaAllah ama üzülme ilahi adalet tecelli edecek bir gün dua etsinlerde dünyada hesapları dürülsün her plan yapanın üstünde bir plan yapan vardır.Umutsuzluğa atma kendini seviyorum seni...
  • 20-08-2014, 00:20:28
    #27
    Öncelikle başınız sağolsun, gerçekten zor bir durum üzgünüm ama babanız varken varken olan akrabalarınız babanız vefat ettikten sonra akbaba olmuşlar. Okurken çok üzüldüm umarım durumunuzu düzeltip okulunuzu bitirirsiniz.