Konu
Ne desem bilmiyorum
19-08-2014, 01:20:11
#19
kemerly
Son cümlesine kadar okudum. Cenab-ı Allah yazmıştır bir yolunu. Sen sabret arkadaş. Allah, incinen, üzülen ve çaresiz olan kulunun her daim yanındadır..