Şu an akrabaların sizden beklentisi ne kaldı? Yada sizin borcunuz ne kadar daha var. Tabi ki başınız sağ olsun ve Allah kolaylık versin ama geride bir anne bir kardeş ve bir de sen varsın. Yazıyı okudum ve anladığım kadarı ile kimsenin sizden bir alacağı kalmamış ve sizde de sadece bir tane ev mi var? Önemli olan yasal yollarla çözüm bulmaya çalışmak yada en azından bu dönemi atlatmanizi sağlamak. Zor bir durum yani benim iki bankaya 5000 borcum var ödeyemıyorum
uzay mekiğinden yazıyorum, arada harfler hava boşluğuna takılabilir