Öncelikle şunu unutmamak gerekiyor, güçün varsa yanında olacak birileri vardır ama düşersen o birileri seninle altta kalanın canı çıksın oynar. Allah yardımcın olsun kardeşim, yaşadıkların hiç kolay değil ama her zaman umut vardır Allah'tan ümit kesilmez.
Bir şey daha söylemek istiyorum, yumuşak yüzlüyüm demişsin böyle olmaya devam edersen çok daha ezilirsin gerekli anda sertleşmekten çekinmemelisin, yapılan hiç bir şey karşılıksız kalmaz bu dünyada, buna gerçekten inanan biriyim. Hakkınızda hayırlısı olsun, kardeşine de çok çok geçmiş olsun kardeşim.