Askerlik ile ilgili sorularım var yardım.
6
●556
- 15-08-2014, 02:21:28Üyeliği durdurulduArkadaşlar merhaba size bir kaç sorum olacak. Ben 1994 doğumluyum acık ögretim lisesi ögrencisiyim normalde ben suanda askerde olmam lazımdi ama 1 sene tecil ettirdim 31 Aralıkda tecilim.bitiyor bende tecilimi bozup kasım celpinde gitmek istiyorum bu mümkünmüdür ne yapmam gerekir tecil bozarken hemenmi muayenmie olucak yardımcı olursaniz sevinirim.
- 15-08-2014, 17:10:48Merhaba,
Sorduğun soruya kesin cevabı askerlik şubesinden öğrenebilrisin sadece.Ama onlardan aldığın bilgiyede %100 olarak güvenme,askerlik şubesine güvenilmez ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Şöyle bir tavsiyem olacak askerlik yapmış birisi olarak söylüyorum,4 tertip gitme sakın
Bence tecilin bitsin,ondan sonra ilk celp dönemi git.95/1 git kafan rahat olsun
- 02-09-2014, 14:25:41Hocam Kasım askerlik için 15 Ağustos tarihine kadar başvurunu yapman gerekiyordu. Bir sonraki dağıtıma kalıyorsun malesef.
