• 15-08-2014, 02:21:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba size bir kaç sorum olacak. Ben 1994 doğumluyum acık ögretim lisesi ögrencisiyim normalde ben suanda askerde olmam lazımdi ama 1 sene tecil ettirdim 31 Aralıkda tecilim.bitiyor bende tecilimi bozup kasım celpinde gitmek istiyorum bu mümkünmüdür ne yapmam gerekir tecil bozarken hemenmi muayenmie olucak yardımcı olursaniz sevinirim.
  • 15-08-2014, 17:10:48
    #2
    Merhaba,
    Sorduğun soruya kesin cevabı askerlik şubesinden öğrenebilrisin sadece.Ama onlardan aldığın bilgiyede %100 olarak güvenme,askerlik şubesine güvenilmez ne yaptıklarını bilmiyorlar.
    Şöyle bir tavsiyem olacak askerlik yapmış birisi olarak söylüyorum,4 tertip gitme sakın
    Bence tecilin bitsin,ondan sonra ilk celp dönemi git.95/1 git kafan rahat olsun
  • 02-09-2014, 14:25:41
    #3
    Hocam Kasım askerlik için 15 Ağustos tarihine kadar başvurunu yapman gerekiyordu. Bir sonraki dağıtıma kalıyorsun malesef.
  • 02-09-2014, 15:22:39
    #4
    Nereden öğrenebiliriz ne zaman gidecegimizi?
  • 02-09-2014, 15:33:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ağustos 15te bitti.şimdi bozdurursan şubatta gidersin .
  • 02-09-2014, 21:33:11
    #6
    Belli olmuyor kontenjan meselesi en iyi askerlik şubesinden öğrenebilirsin.Ben bozdurduğum hafta gittim hemen bi arkadaşım bozdurduktan 7 ay sonra gitti (abartısız söylüyorum)
  • 03-09-2014, 02:17:04
    #7
    gençlik banada bir cevap verin benimde tecilli şimdi bozdurursam ne zaman giderim .Şubat kesin gidermiyim ?