Merhaba,
Sorduğun soruya kesin cevabı askerlik şubesinden öğrenebilrisin sadece.Ama onlardan aldığın bilgiyede %100 olarak güvenme,askerlik şubesine güvenilmez ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Şöyle bir tavsiyem olacak askerlik yapmış birisi olarak söylüyorum,4 tertip gitme sakın

Bence tecilin bitsin,ondan sonra ilk celp dönemi git.95/1 git kafan rahat olsun