Arkadaşlar merhaba size bir kaç sorum olacak. Ben 1994 doğumluyum acık ögretim lisesi ögrencisiyim normalde ben suanda askerde olmam lazımdi ama 1 sene tecil ettirdim 31 Aralıkda tecilim.bitiyor bende tecilimi bozup kasım celpinde gitmek istiyorum bu mümkünmüdür ne yapmam gerekir tecil bozarken hemenmi muayenmie olucak yardımcı olursaniz sevinirim.