• 21-07-2014, 11:20:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Birkaç sen sonra mühendis(bilg) olarak mezun olacağım. Okul eğitimi %100 ingilizce.
    İngilizce seviyem kabul edilebilir düzeyde.

    İltica için bunlar dışında bir koşul var mı?

    Sağlık problemim yok.
    Ailemde terörist, asker, polis vs militarist kişi veya siyasi kişi yok.

    Komple yerleşmek istiyorum.

    Çevrenizde giden vs var mı? Varsa prosedürler nasıl bilginiz varsa yazar mısınız?
  • 21-07-2014, 15:10:34
    #2
    Kuzenim orada yaşıyor mesaj attım geri dönüş yaptığında konuya yazarım. Tek bildiğim eşi ingilizce öğretmeni olmasına rağmen girdiği sınavda zorlanmıştı.
  • 21-07-2014, 16:03:34
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenim orada yaşıyor mesaj attım geri dönüş yaptığında konuya yazarım. Tek bildiğim eşi ingilizce öğretmeni olmasına rağmen girdiği sınavda zorlanmıştı.
    esi ingilizce ogretmeni diye onunda super ingilizce biliyor anlamina gelmez ki muhtemelen B1 seviyesi tarzi birsey isterler (IELTS 4.0 filan olur zaten).

    yeni zellanda'ya gocmek istiyorum bende en azindan tatile..

    ingilizcenizin yaninda belirli bir is yapiyor olmaniz biraz paraniz olmaniz istenir sanirim. tabi irili ufakli istenen belgelerde olacaktir. bir bilen yazar umarim
  • 21-07-2014, 16:20:33
    #4
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esi ingilizce ogretmeni diye onunda super ingilizce biliyor anlamina gelmez ki muhtemelen B1 seviyesi tarzi birsey isterler (IELTS 4.0 filan olur zaten).

    yeni zellanda'ya gocmek istiyorum bende en azindan tatile..

    ingilizcenizin yaninda belirli bir is yapiyor olmaniz biraz paraniz olmaniz istenir sanirim. tabi irili ufakli istenen belgelerde olacaktir. bir bilen yazar umarim
    İlk okul öğretmeni değil hacı özel bir üni'de hocaydı Zaten kime sorarsan aynı şeyi söyler sınavı zor diye. Kıbrısta avustralyada yaşayan türk çok olduğu için az çok biliyorum. Gidenlerin çoğuda cemaat yardımıyla gidiyorlar.
  • 21-07-2014, 20:41:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında defalarca gitme ihtimalim vardı bu sebeple ülke hakkında hayli bilgim var.

    Oradan bir şirketten çağrı alman gerekir, ya da orada bir okula kabul edilmelisin. Doğrudan gidip çalışma vizası alacağım diyemezsin. (Yeni Zelanda için bu mümkün.)

    Dünyanın en libertaryen ekonomisi. Bu sebeple inanılmaz pahalıdır.
    Şöyle söyleyeyim ben baktığımda Sydney'deki evler Los Angeles'dan pahalıydı.

    Sistemi şöyle anlatayım, sokağındaki lamba için bile yılda 300dolar vergi verirsin. Ama bu sayede o lambayı değiştiren adam çok kazanır.

    Ülke böyle işliyor. Çok kazanıyorsun, çok harcıyorsun. Ayağı kayan için çok zor bir ülkedir ama işlerin tıkırındaysa Avrupa'lıdan bile kat kat lüks içinde yaşarsın.
  • 21-07-2014, 21:39:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İngilizce var ise girdiğiniz sınavda başarılı olursunuz. Zaten okulunuz İngilizce herhangi bir sorun olmaz o konuda.