Zamanında defalarca gitme ihtimalim vardı bu sebeple ülke hakkında hayli bilgim var.

Oradan bir şirketten çağrı alman gerekir, ya da orada bir okula kabul edilmelisin. Doğrudan gidip çalışma vizası alacağım diyemezsin. (Yeni Zelanda için bu mümkün.)

Dünyanın en libertaryen ekonomisi. Bu sebeple inanılmaz pahalıdır.
Şöyle söyleyeyim ben baktığımda Sydney'deki evler Los Angeles'dan pahalıydı.

Sistemi şöyle anlatayım, sokağındaki lamba için bile yılda 300dolar vergi verirsin. Ama bu sayede o lambayı değiştiren adam çok kazanır.

Ülke böyle işliyor. Çok kazanıyorsun, çok harcıyorsun. Ayağı kayan için çok zor bir ülkedir ama işlerin tıkırındaysa Avrupa'lıdan bile kat kat lüks içinde yaşarsın.