Merhaba,
Birkaç sen sonra mühendis(bilg) olarak mezun olacağım. Okul eğitimi %100 ingilizce.
İngilizce seviyem kabul edilebilir düzeyde.

İltica için bunlar dışında bir koşul var mı?

Sağlık problemim yok.
Ailemde terörist, asker, polis vs militarist kişi veya siyasi kişi yok.

Komple yerleşmek istiyorum.

Çevrenizde giden vs var mı? Varsa prosedürler nasıl bilginiz varsa yazar mısınız?