mahkemeye vermişler beni :) hahahah - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mahkemeye vermişler beni :) hahahah
44
●
2.519
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
mahkemeye vermişler beni :) hahahah
1
2
3
4
5
09-02-2008, 00:54:56
#37
Rudeboy
Bu konu maxigeyikte iyi iş yapar.
09-02-2008, 01:01:44
#38
Misafir
Avukatın adı soyadı tam olsaydı. Bende gidip avukatla iyi makara yapacaktım
Adına adamlar web hackingggggggg yapıyor diye
Neyse çalışsın eleman, elbet vardır eli ayağına karışan..
09-02-2008, 01:02:30
#39
Hasanaad
Üyeliği durduruldu
Yuh artık.Hakimler,avukatlarıda msnlere düşürdüler ya artık. Helal Olsun diyorum.Lamelirkte engel yok.
09-02-2008, 01:03:44
#40
kscmersin
turkish kebap
turkish lokum
turkish zeka
09-02-2008, 01:06:09
#41
Cagi
gece gece yüzümde hafif tebessüm oluşmasına sebeb olan bütün yarışmacı arkadaşlara teşekkür eder, başarılar dilerim
09-02-2008, 01:15:54
#42
FeaЯ™
*****@hotmail.com:
Şuan Gayet resmi bir kişi ile görüşüyorsunuz
))) Büyüyünce hukuk okusun bu, msn mahkemeleri yapar
09-02-2008, 01:50:50
#43
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şuan gayet resmi bi'kişi ile görüşüyorsunuz
n'bu be böle saat iki de bu kadar güleceğim hiç aklıma gelmezdi
09-02-2008, 02:31:09
#44
kscmersin
bu ne ki digerlerine bak
09-02-2008, 10:33:40
#45
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
teknoloji işte yakında mahkemeyi msnde yaparlar. ktaipte yok loglar var nasılsa artık yaz kızım demicekler
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler