• 09-02-2008, 00:54:56
    #37
    Bu konu maxigeyikte iyi iş yapar.
  • 09-02-2008, 01:01:44
    #38
    Avukatın adı soyadı tam olsaydı. Bende gidip avukatla iyi makara yapacaktım

    Adına adamlar web hackingggggggg yapıyor diye

    Neyse çalışsın eleman, elbet vardır eli ayağına karışan..
  • 09-02-2008, 01:02:30
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Yuh artık.Hakimler,avukatlarıda msnlere düşürdüler ya artık. Helal Olsun diyorum.Lamelirkte engel yok.
  • 09-02-2008, 01:03:44
    #40
    turkish kebap
    turkish lokum
    turkish zeka
  • 09-02-2008, 01:06:09
    #41
    gece gece yüzümde hafif tebessüm oluşmasına sebeb olan bütün yarışmacı arkadaşlara teşekkür eder, başarılar dilerim
  • 09-02-2008, 01:15:54
    #42
    *****@hotmail.com:
    Şuan Gayet resmi bir kişi ile görüşüyorsunuz


    ))) Büyüyünce hukuk okusun bu, msn mahkemeleri yapar
  • 09-02-2008, 01:50:50
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan gayet resmi bi'kişi ile görüşüyorsunuz n'bu be böle saat iki de bu kadar güleceğim hiç aklıma gelmezdi
  • 09-02-2008, 02:31:09
    #44
    bu ne ki digerlerine bak
  • 09-02-2008, 10:33:40
    #45
    Üyeliği durduruldu
    teknoloji işte yakında mahkemeyi msnde yaparlar. ktaipte yok loglar var nasılsa artık yaz kızım demicekler