Konu
mahkemeye vermişler beni :) hahahah
09-02-2008, 01:50:50
#43
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şuan gayet resmi bi'kişi ile görüşüyorsunuz
n'bu be böle saat iki de bu kadar güleceğim hiç aklıma gelmezdi