Konu
mahkemeye vermişler beni :) hahahah
09-02-2008, 01:15:54
#42
FeaЯ™
*****@hotmail.com:
Şuan Gayet resmi bir kişi ile görüşüyorsunuz
))) Büyüyünce hukuk okusun bu, msn mahkemeleri yapar