• 29-06-2014, 19:10:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bir sorum olacak şuan işteyim patron aracın camını açık unutmuş kendiside yok gelmeyecektir.

    Aracın kumandasını aldım anahtar tipi değil kumandada 4 bölüm var kapıları açma kapatma ve bagaj açma ön yüzeyde yer alıyor.

    Arka bölümde ise bir tek tuş var bu direk kontağımı açıyor acaba ?

    Bizimkileri aramadan bir burada sormak istedim.

    Kumandada budur.

  • 29-06-2014, 19:32:07
    #2
    güncel olsun .
  • 29-06-2014, 19:44:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam kontağı açmayacaksan kapıları ön yüzden aç kapat camları. çık ön yüzden kitle.

    Aracı alıp kaçacaksan her yerine basabilirsin.
  • 29-06-2014, 19:46:15
    #4
    Audinin camı nasıl açık kalıyor anlamadım hocam, otomatik kapanması gerekiyordu.
    Kilitleme tuşuna basılı tut hocam kapanamsı lazım.
  • 29-06-2014, 19:56:46
    #5
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncel olsun .
    Teşekkür ederim sayende arkadaşlar konuya geldi

    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kontağı açmayacaksan kapıları ön yüzden aç kapat camları. çık ön yüzden kitle.

    Aracı alıp kaçacaksan her yerine basabilirsin.
    Camlar kapanmıyorduki Alıp kaçırmak fena fikir değil

    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Audinin camı nasıl açık kalıyor anlamadım hocam, otomatik kapanması gerekiyordu.
    Kilitleme tuşuna basılı tut hocam kapanamsı lazım.
    Kapılar kitli olmasına rağmen kapanmıyordu dediğin gibi 5 10 saniye arası basılı tuttum kapandı eyvallah kardeşim

    Aracıda öyle bir kuytu köşeye almışki takip etmem zor başıma bela alacağım yoksa Anahtarında sonradan kopyalanmış olduğunu farkettim.