Teşekkür ederim sayende arkadaşlar konuya geldi
hocam kontağı açmayacaksan kapıları ön yüzden aç kapat camları. çık ön yüzden kitle.
Aracı alıp kaçacaksan her yerine basabilirsin.
Camlar kapanmıyorduki

Alıp kaçırmak fena fikir değil
Audinin camı nasıl açık kalıyor anlamadım hocam, otomatik kapanması gerekiyordu.
Kilitleme tuşuna basılı tut hocam kapanamsı lazım.
Kapılar kitli olmasına rağmen kapanmıyordu dediğin gibi 5 10 saniye arası basılı tuttum kapandı eyvallah kardeşim
Aracıda öyle bir kuytu köşeye almışki takip etmem zor başıma bela alacağım yoksa

Anahtarında sonradan kopyalanmış olduğunu farkettim.