MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güncel olsun .
Teşekkür ederim sayende arkadaşlar konuya geldi

Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kontağı açmayacaksan kapıları ön yüzden aç kapat camları. çık ön yüzden kitle.

Aracı alıp kaçacaksan her yerine basabilirsin.
Camlar kapanmıyorduki Alıp kaçırmak fena fikir değil

Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Audinin camı nasıl açık kalıyor anlamadım hocam, otomatik kapanması gerekiyordu.
Kilitleme tuşuna basılı tut hocam kapanamsı lazım.
Kapılar kitli olmasına rağmen kapanmıyordu dediğin gibi 5 10 saniye arası basılı tuttum kapandı eyvallah kardeşim

Aracıda öyle bir kuytu köşeye almışki takip etmem zor başıma bela alacağım yoksa Anahtarında sonradan kopyalanmış olduğunu farkettim.