Arkadaşlar bir sorum olacak şuan işteyim patron aracın camını açık unutmuş kendiside yok gelmeyecektir.
Aracın kumandasını aldım anahtar tipi değil kumandada 4 bölüm var kapıları açma kapatma ve bagaj açma ön yüzeyde yer alıyor.
Arka bölümde ise bir tek tuş var bu direk kontağımı açıyor acaba

?
Bizimkileri aramadan bir burada sormak istedim.
Kumandada budur.