Arkadaşlar bir sorum olacak şuan işteyim patron aracın camını açık unutmuş kendiside yok gelmeyecektir.

Aracın kumandasını aldım anahtar tipi değil kumandada 4 bölüm var kapıları açma kapatma ve bagaj açma ön yüzeyde yer alıyor.

Arka bölümde ise bir tek tuş var bu direk kontağımı açıyor acaba ?

Bizimkileri aramadan bir burada sormak istedim.

Kumandada budur.