• 17-06-2014, 03:55:56
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arenada 52.883 taraftar aynı atkıdan taksa napıcaksın stadı mı bombalayacaksın böyle her kısaltma küfürü ailenden birine yorarsan ilerde çok sıkıntıya girersin yapma
  • 17-06-2014, 04:00:57
    #38
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiri anlamında lâtife yaptım. Hiç kimse alıntı yaparak iyi veya kötü bir şeyler söylememişken, sen böyle cinsel objeleri neden diline doluyorsun anlamadım?

    Benimle ilgili bir sıkıntın varsa yardımcı olayım. Ama yok benim o cinsel obje ile problemim var diyorsan, sanırım üroloji doktoruna görünmen gerekiyor.
    Spermi cinsel obje olarak görüyorsan sıkıntıların veya sığ bir kafan var dostum.

    Tartışma çıkarmaya gerek yok. iyi geceler. iyi forumlar.
  • 17-06-2014, 04:10:23
    #39
    Futbolla hic alakam yok bastan karsıyım bu tür şeylere. Anlamına baktım çok kötüymüş. Cidden o şekilde sokağa çıkan biri varsa dayak yemeden eve dönmesi çok zordur. Göze alması lazımdı.
  • 17-06-2014, 05:22:18
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun. Ellerin dert görmesin. (copy-paste yaptım üsttekilerden)

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:19:17 -->-> Daha önceki mesaj 05:18:17 --

    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende benzer nedenlerden 12-13, belki daha fazla kişinin kafasına çivi çaktım. Ağlayamadan öldüler. İçimde vicdanen bir rahatsızlık var ama haketmişlerdi.

    İster inanın, ister inanmayın.
    Narkotiği aradım, geliyolar bekle.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:22:18 -->-> Daha önceki mesaj 05:19:17 --

    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiri anlamında lâtife yaptım. Hiç kimse alıntı yaparak iyi veya kötü bir şeyler söylememişken, sen böyle cinsel objeleri neden diline doluyorsun anlamadım?

    Benimle ilgili bir sıkıntın varsa yardımcı olayım. Ama yok benim o cinsel obje ile problemim var diyorsan, sanırım üroloji doktoruna görünmen gerekiyor.
    Adam sperme cinsel obje dedi
  • 17-06-2014, 07:44:43
    #41
    Kendinden 10 yaş küçük bir çocuğu sebep ne olursa olsun dövmek acizliktir. Kusura bakmayın gelip birde buraya konu açmışsınız. Fanatik Galatasaraylıyım ve o atkıyı ne kullandım, ne de severim. Hiç haz etmediğim bir şeydir fakat 15 yaşındaki cahil bir çocugu dövenin karşısına o atkıyı takıp çıkmak istedim hayatımda ilk defa
  • 17-06-2014, 08:08:07
    #42
    A'dan Z'ye hatalısın. Qwx kısmında haklısın o da "küfür etti ise" lakin "küfür etti mi, ettirdin mi" ona bakmak lazım.

    Takımlar için şiddet gösterecek düzeyde fanatik olmayın.


    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 17-06-2014, 08:39:29
    #43
    DCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende o atkıyı git eve bırak milletin sinirlerini bozuyorsun dedim. çocuğun yaptığı doğru demiyorum ama sende sağlıklı bir insan gibi durmuyorsun.
  • 17-06-2014, 09:31:52
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size ne oluyor?
    İstediğini takar kullanır.
    Neden? Özgür, demokratik bir ülkede miyiz?