Kendinden 10 yaş küçük bir çocuğu sebep ne olursa olsun dövmek acizliktir. Kusura bakmayın gelip birde buraya konu açmışsınız. Fanatik Galatasaraylıyım ve o atkıyı ne kullandım, ne de severim. Hiç haz etmediğim bir şeydir fakat 15 yaşındaki cahil bir çocugu dövenin karşısına o atkıyı takıp çıkmak istedim hayatımda ilk defa