Futbolla hic alakam yok bastan karsıyım bu tür şeylere. Anlamına baktım çok kötüymüş. Cidden o şekilde sokağa çıkan biri varsa dayak yemeden eve dönmesi çok zordur. Göze alması lazımdı.