• 16-06-2014, 23:49:40
    #10
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi düşen ağlamaz. vicdanını bi şekilde rahatlatabilirsin;

    o atkıyı bi çocuk değil de izbandut gibi bi herif taksa aynı tepkiyi verir miydin ?
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haksızsın. mesela o benim kardeşim olsa ne olacaktı ? bende gelir seni döverdim . istedigini yapar kimse karısamaz ve sana düsmez ..
    abimde gelir seni döverdi gibi bi sidik yarışı yapmicam ama gelipde kimse kimseye yazılı veya sözlü küfür edemez ben o kadar geniş değilim siz genişseniz problem yok
  • 16-06-2014, 23:56:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çoluk çocuk dövmek kolaydır..
  • 16-06-2014, 23:59:22
    #12
    Atkıyı yırtıp çöpe atmalıydın
  • 17-06-2014, 00:11:10
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gözünün üzerinde kaşin var olayi olmuş. Hadi bakalim daha neler gorecez.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-06-2014, 00:15:58
    #14
    Atkı yüzünden ban yemeyinde.

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-06-2014, 00:19:06
    #15
    bir koyu fenerli olarak söylüyorum : kendinden 9 yaş küçük bi çocuğu dövmende hoş olmamış
  • 17-06-2014, 00:36:32
    #16
    Valla istiyorsa 15 yaşında olsun istiyorsa 30 o atkının üzerindeki yazıyı bilerek takıyorsa sonunu da düşünecek. Biz İzmir'de bu şekilde gördük yanlış olabilir ama yapacak bir şey yok.

    İzmir'de Göztepeli karışıyaka'ya atkıyla karşıyakalı'da göztepe'ye aynı şekilde atkısıyla, formasıyla gidemiyor. Giderse ne olacağını biliyor aynı şekilde bu tür giderli atkıları takan varsa sonunu da düşünecek
  • 17-06-2014, 00:37:30
    #17
    Binlerce fenerbahçeli stad da hep beraber ananı ... galatasaray bacını ... galatasaray derken belkide sizde katılırken buna sorun oluyor mu ? Aynısı kendi takımım içinde geçerli beşiktaş trabzon içinde geçerli .
  • 17-06-2014, 00:41:53
    #18
    yorumlarınızı okudum da kendinizi sürekli haklı görüyorsunuz, neden konu açtınız ki ? ayrıca bence de hiç hoş olmamış. küfür tabi ki de hoş değil ama eğri oturup doğru konuşalım. gün içerisinde içinizden dışınızdan kaç kez küfür ediyorsunuz ?