kendi düşen ağlamaz. vicdanını bi şekilde rahatlatabilirsin;
o atkıyı bi çocuk değil de izbandut gibi bi herif taksa aynı tepkiyi verir miydin ?
haksızsın. mesela o benim kardeşim olsa ne olacaktı ? bende gelir seni döverdim . istedigini yapar kimse karısamaz ve sana düsmez ..
abimde gelir seni döverdi gibi bi sidik yarışı yapmicam ama gelipde kimse kimseye yazılı veya sözlü küfür edemez ben o kadar geniş değilim siz genişseniz problem yok