yorumlarınızı okudum da kendinizi sürekli haklı görüyorsunuz, neden konu açtınız ki ? ayrıca bence de hiç hoş olmamış. küfür tabi ki de hoş değil ama eğri oturup doğru konuşalım. gün içerisinde içinizden dışınızdan kaç kez küfür ediyorsunuz ?