• 14-06-2014, 15:00:29
    #1
    Merhabalar,

    Evde spor yapmak için aletler arıyorum neleri tercih etmeliyim. Dumbell vs. önerebilir misiniz ? Ayrıca etkili olduğunu söylediğiniz bir program vs. onlarıda atar mısınız ? Mekik, şınav vs.
  • 14-06-2014, 15:05:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evde çalışma programı olarak P90X tavsiye ederim.
  • 14-06-2014, 15:12:55
    #3
    Nevya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde çalışma programı olarak P90X tavsiye ederim.
    http://www.p90xtr.com/ Bahettiğiniz şey sanırım bu. Aslında spor salonuna gidiyordum 1 hafta gittim fakat bıraktım. Çok güçlü değilim en güçlü kas bölgelerim göğüs ve bacak. Boyum iyi 1.80 fakat 60 kiloyum aslında zayıf değilim fakat kollarım falan ince. Yaz boyu boş durmak yerine sınava hazırlanırken çalışıyımda biraz şekillensin vucüdum.
  • 14-06-2014, 15:14:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet bahsettiğim o program. Bende salona gidiyorum ama vaktim kısıtlı, bu yüzden elimden geldiğince P90X ile çalışıyorum.
  • 14-06-2014, 15:18:11
    #5
    Nevya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bahsettiğim o program. Bende salona gidiyorum ama vaktim kısıtlı, bu yüzden elimden geldiğince P90X ile çalışıyorum.
    Sözlükte hareketlerinin çok yoğun olduğu söyleniyor. Yani çok yorucu mu ? Ve gerçekten işe yarayacak şeyler mi ? Siz ne kadara aldınız ve kaç DVD mevcut.
  • 14-06-2014, 15:19:22
    #6
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözlükte hareketlerinin çok yoğun olduğu söyleniyor. Yani çok yorucu mu ? Ve gerçekten işe yarayacak şeyler mi ? Siz ne kadara aldınız ve kaç DVD mevcut.
    program yağ yakma da çok iyi, hareketler çok yoğun 1 program 1 saat sürüyor, toplam 12 DVD var, 1 saatte en az 700 kalori yakıyorsunuz.
  • 14-06-2014, 15:20:33
    #7
    Yağ yakma içinse benim hiç işime yaramaz çünkü yağ yok bende. Vücut olarak zayıfım. Çok cılız değilim, boylu birisiyim.
  • 14-06-2014, 15:23:52
    #8
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağ yakma içinse benim hiç işime yaramaz çünkü yağ yok bende. Vücut olarak zayıfım. Çok cılız değilim, boylu birisiyim.
    o zaman sana bodybeast programını öneririm
  • 14-06-2014, 15:24:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözlükte hareketlerinin çok yoğun olduğu söyleniyor. Yani çok yorucu mu ? Ve gerçekten işe yarayacak şeyler mi ? Siz ne kadara aldınız ve kaç DVD mevcut.
    Daha önceden spor yapmışlığınız yoksa gerçekten yorucu olabiliyor.

    Evet gerçekten işe yarayacak şeyler. Hiç aksatmadan programa uyarsanız size gözle görülür etkileri olacaktır.

    P90X Classic Set: 12 DVD + P90X Programı = 90 TL

    Böyle bir paket almıştım.