2 haftalık zor sınav sürecinde R10 halkının dualarını bekliyorum.İlk sınav çok stres yapsamda sonucum pek kötü değildi.Matematik ve Fen sınavlarında istediğim netleri yaparak 60.000'e çekmek istiyorum.
Özellikler kıldığınız namazlarda veya günlük dualarınızda birde benim için dua ederseniz çok mutlu olurum.
Herkese iyi akÅŸamlar,kandiliniz kutlu olsun.
R10 halkının dualarını bekliyorum
10
●545
- 13-06-2014, 13:55:17Allah, sınavlara girecek tüm öğrencilerimize zihin açıklığı versin. Allah, yardımcıları olsun.
Şu kısa duayı her zaman okumanızı tavsiye ederim.
Sümmes sebila yesserahu.