• 12-06-2014, 23:45:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 haftalık zor sınav sürecinde R10 halkının dualarını bekliyorum.İlk sınav çok stres yapsamda sonucum pek kötü değildi.Matematik ve Fen sınavlarında istediğim netleri yaparak 60.000'e çekmek istiyorum.
    Özellikler kıldığınız namazlarda veya günlük dualarınızda birde benim için dua ederseniz çok mutlu olurum.
    Herkese iyi akÅŸamlar,kandiliniz kutlu olsun.
  • 12-06-2014, 23:47:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dualarımız tüm sınava girecek kardeşlerimizle. Allah yaar ve yardımcınız olsun. Bizde zor zamanlar yaşadık ama devletimiz saolsun okulumuzu tamamladık.
  • 13-06-2014, 00:18:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tüm sınava giren küçük kardeşlerimizin Allah yardımcısı olsun
  • 13-06-2014, 00:31:21
    #4
    Allah yardımcınız olsun, şimdiden başarılar.
  • 13-06-2014, 00:35:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah yardımcın olsun Vatansever kardeşim dualarım seninle
  • 13-06-2014, 01:10:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başarılar dilerim istediğiniz yeri kazanırsınız umarım.
  • 13-06-2014, 01:13:25
    #7
    Başarılar dilerim..
  • 13-06-2014, 13:18:41
    #8
    Başarılar dilerim. Ne kazanmak istiyorsun
  • 13-06-2014, 13:55:17
    #9
    Allah, sınavlara girecek tüm öğrencilerimize zihin açıklığı versin. Allah, yardımcıları olsun.

    Şu kısa duayı her zaman okumanızı tavsiye ederim.


    Sümmes sebila yesserahu.