R10 halkının dualarını bekliyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 halkının dualarını bekliyorum
10
●
545
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 halkının dualarını bekliyorum
1
2
13-06-2014, 17:02:59
#10
windesign
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LeloucH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başarılar dilerim. Ne kazanmak istiyorsun
İnşaat mühendisliği veya Elektrik elektronik mühendisliği hocam.İş imkanlarına baktığımda ee daha ağır basıyor.Hayırlısı artık.
13-06-2014, 17:05:45
#11
Black_Paw
Allah yardımcın olsun kardeşim benimde durum benzer ygs 79 bin 35 bine çekmek istiyorum hayırlısı bakalım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler