• 13-06-2014, 17:02:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LeloucH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim. Ne kazanmak istiyorsun
    İnşaat mühendisliği veya Elektrik elektronik mühendisliği hocam.İş imkanlarına baktığımda ee daha ağır basıyor.Hayırlısı artık.
  • 13-06-2014, 17:05:45
    #11
    Allah yardımcın olsun kardeşim benimde durum benzer ygs 79 bin 35 bine çekmek istiyorum hayırlısı bakalım