LeloucH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim. Ne kazanmak istiyorsun
İnşaat mühendisliği veya Elektrik elektronik mühendisliği hocam.İş imkanlarına baktığımda ee daha ağır basıyor.Hayırlısı artık.