Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 haftalık zor sınav sürecinde R10 halkının dualarını bekliyorum.İlk sınav çok stres yapsamda sonucum pek kötü değildi.Matematik ve Fen sınavlarında istediğim netleri yaparak 60.000'e çekmek istiyorum.
Özellikler kıldığınız namazlarda veya günlük dualarınızda birde benim için dua ederseniz çok mutlu olurum.
Herkese iyi akşamlar,kandiliniz kutlu olsun.