• 05-06-2014, 15:03:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçen hafta sakaryada yürüyorum bir baktım gobitte diye bir yer açılmış (uzun zamandır geçmiyordum). Gerek lezzet gerek doyuruculuk gerekse fiyat anlamında beni cezbetti burası. Artık ne burger king ne mc donalds beni cezbetmiyor.

    Tamamen Türk usulü fast food anlayışı. Burası patlar bence kimse durduramaz

    2 defa falan gittim hemen cihan doyuran menüyü alıyor bir güzel yumuluyorum

    Adamaların kurumsal tasarımları da on numara Ankara da yaşıyorsanız bir gidin yemek yeyin derim.









  • 05-06-2014, 15:09:02
    #2
    Kurumsal PLUS
    Hocam ücretleri nasıl ?(Görünenden farklı menüler varsa ) Bende geçerken bir uğruyayım
  • 05-06-2014, 15:11:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    istanbula gelirse deneriz ama steak housenın yerını tutacağını hıc sanmıyorum acıkcası
  • 05-06-2014, 15:13:17
    #4
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretleri nasıl ?(Görünenden farklı menüler varsa ) Bende geçerken bir uğruyayım
    hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi. Menüler (http://www.gobitte.com.tr/Urunler/Men%C3%BCler)

    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbula gelirse deneriz ama steak housenın yerını tutacağını hıc sanmıyorum acıkcası
    Hocam denemden bilemezsiniz
  • 05-06-2014, 15:15:38
    #5
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar geçen hafta sakaryada yürüyorum bir baktım gobitte diye bir yer açılmış (uzun zamandır geçmiyordum). Gerek lezzet gerek doyuruculuk gerekse fiyat anlamında beni cezbetti burası. Artık ne burger king ne mc donalds beni cezbetmiyor.

    Tamamen Türk usulü fast food anlayışı. Burası patlar bence kimse durduramaz

    2 defa falan gittim hemen cihan doyuran menüyü alıyor bir güzel yumuluyorum

    Adamaların kurumsal tasarımları da on numara Ankara da yaşıyorsanız bir gidin yemek yeyin derim.









    Şimdi çıkıyorum dışarı ben yedikten sonra yorumumu yapayım boş yere zehirlenmeyin sonra
  • 05-06-2014, 15:16:44
    #6
    Kurumsal PLUS
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi.



    Hocam denemden bilemezsiniz
    Hocam bk yada mc de 1 tane ile doyup kalkamıyorum Eğer bunda bir tane ile doyarsam devamlı giderim

    Fena göz dolduruyor eğer o reklamlardaki gibi büyük gösterip almaya gelince cücük burgeri elime tutuşturursa fena bozuşuruz
  • 05-06-2014, 15:21:10
    #7
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi çıkıyorum dışarı ben yedikten sonra yorumumu yapayım boş yere zehirlenmeyin sonra
    Bayılacaksınız

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bk yada mc de 1 tane ile doyup kalkamıyorum Eğer bunda bir tane ile doyarsam devamlı giderim

    Fena göz dolduruyor eğer o reklamlardaki gibi büyük gösterip almaya gelince cücük burgeri elime tutuşturursa fena bozuşuruz
    Hocam adamların önünde fotoğraflar var birebir boyuttadır yazıyor gerçektende öyle.
  • 05-06-2014, 15:22:47
    #8
    Kurumsal PLUS
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayılacaksınız



    Hocam adamların önünde fotoğraflar var birebir boyuttadır yazıyor gerçektende öyle.
    Tamam o halde ilk fırsatta deniyeceğim
  • 05-06-2014, 15:59:38
    #9
    tercih sebeplerinden birisi kesinlikle Yerli Güç sloganıdır . açıkçası bu tarz yerlerin çoğalması taraftarıyım. en azından paranın gittiği yer belli olur.