celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi.



Hocam denemden bilemezsiniz
Hocam bk yada mc de 1 tane ile doyup kalkamıyorum Eğer bunda bir tane ile doyarsam devamlı giderim

Fena göz dolduruyor eğer o reklamlardaki gibi büyük gösterip almaya gelince cücük burgeri elime tutuşturursa fena bozuşuruz