hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi.
Hocam denemden bilemezsiniz
Hocam bk yada mc de 1 tane ile doyup kalkamıyorum

Eğer bunda bir tane ile doyarsam devamlı giderim
Fena göz dolduruyor

eğer o reklamlardaki gibi büyük gösterip almaya gelince cücük burgeri elime tutuşturursa fena bozuşuruz
