evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ücretleri nasıl ?(Görünenden farklı menüler varsa ) Bende geçerken bir uğruyayım
hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi. Menüler (http://www.gobitte.com.tr/Urunler/Men%C3%BCler)

MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istanbula gelirse deneriz ama steak housenın yerını tutacağını hıc sanmıyorum acıkcası
Hocam denemden bilemezsiniz