Hocam ücretleri nasıl ?(Görünenden farklı menüler varsa

) Bende geçerken bir uğruyayım
hocam 9 TL'den başlıyordu ben cihan doyuran yedim 13 TL gibi bir rakamdı çok uygun bildiğin bk ya da mc gibi. Menüler (
http://www.gobitte.com.tr/Urunler/Men%C3%BCler)
istanbula gelirse deneriz

ama steak housenın yerını tutacağını hıc sanmıyorum acıkcası
Hocam denemden bilemezsiniz