Merhaba arkadaşlar geçen hafta sakaryada yürüyorum bir baktım gobitte diye bir yer açılmış (uzun zamandır geçmiyordum). Gerek lezzet gerek doyuruculuk gerekse fiyat anlamında beni cezbetti burası. Artık ne burger king ne mc donalds beni cezbetmiyor.

Tamamen Türk usulü fast food anlayışı. Burası patlar bence kimse durduramaz

2 defa falan gittim hemen cihan doyuran menüyü alıyor bir güzel yumuluyorum

Adamaların kurumsal tasarımları da on numara Ankara da yaşıyorsanız bir gidin yemek yeyin derim.