empati adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Turkcell Superonline kullanıcıları bakar mısınız?
13
●897
- 04-06-2014, 21:58:04Benim adsl de iken 2 haftada 1 kere kopardıempati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ondan isyanlardayım.
Şikayet maili yazdım,bakalım ne diyecekler
- 05-06-2014, 10:28:25hocam bende ttnete 72 lira veriyordum forumdan bir arkadaşın kampanyası ile digiturk ile superonline geçiş yaptım geçtiğim güne lanet ediyorum 20 lira fazla vereyimde ttnette kalaydım diyorum .
ayda en az 4 kere kesinti oluyor bu kesintiler en az 10 dk en fazla 2 güne kadar çıkabiliyor
oturduğum yer öyle tenha kuytu yerler değil ankaranın göbeği ,
bu kesintiler sırasında kendi müşteri hizmetlerinin santralide kesiliyor yani ulaşamıyorsun hiçbir şekilde bu ayrı bir problem ,
oturduğun yerde fiber interneti varsa kral sensin onda hiçbir problem yok ancak yoksa işte o zaman hapı yuttun git 56k modem al daha iyi - 05-06-2014, 12:18:43Fiber olduğu halde Ankara/Yenimahallede bunları yaşıyorumSquit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi uzun sürmüyor ama sık sık kesiliyor internet.Mail attım gece bakalım ne diyecekler

ondan isyanlardayım.
ödüyorum. Çok memnunum kesinti olmuyor, hız da ttnete 10 basar.