hocam bende ttnete 72 lira veriyordum forumdan bir arkadaşın kampanyası ile digiturk ile superonline geçiş yaptım geçtiğim güne lanet ediyorum 20 lira fazla vereyimde ttnette kalaydım diyorum .
ayda en az 4 kere kesinti oluyor bu kesintiler en az 10 dk en fazla 2 güne kadar çıkabiliyor
oturduğum yer öyle tenha kuytu yerler değil ankaranın göbeği ,
bu kesintiler sırasında kendi müşteri hizmetlerinin santralide kesiliyor yani ulaşamıyorsun hiçbir şekilde bu ayrı bir problem ,

oturduğun yerde fiber interneti varsa kral sensin onda hiçbir problem yok ancak yoksa işte o zaman hapı yuttun git 56k modem al daha iyi