empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende saatte 2 kere oluyor hocam günde 5-6 kerenin kıymetini bilin.
Benim adsl de iken 2 haftada 1 kere kopardı ondan isyanlardayım.

Şikayet maili yazdım,bakalım ne diyecekler