• 02-06-2014, 19:34:03
    #10
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgisayarınıza bağlı wifi aparatı yoksa zor olur.Sanırım yazıcıyı modeme entegre edip kullanmayı düşünüyorsunuz öyle anladım ?

    Hocam hepsiburada linkinde bağlantı slotlarında usb girişi var yazıyor.Usb kablosuyla bağlayıp denerseniz büyük ihtimalle sonuç alırsınız.Hem boşu boşuna stres olmazsınız.

    Usb slotunu bir kontrol edin, büyük ihtimalle derdinizi bu usb slotu çözer
    hocam aslına bakarsan ben kablosuz birşey yapmak istemiyorum sadece pcmden birşeyler yazdırım yeter.işin aslı usb kablasu yok işte bende yazıcıyı bağlıyamadım.
  • 02-06-2014, 19:38:54
    #11
    Kurumsal PLUS
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslına bakarsan ben kablosuz birşey yapmak istemiyorum sadece pcmden birşeyler yazdırım yeter.işin aslı usb kablasu yok işte bende yazıcıyı bağlıyamadım.
    azıcık aşım ağrısız başım diyorsunuz ozaman Yani wifi önemsiz .

    Hocam ozaman çok kurcalama olmadıysa hemen geri paketleyip gönderin.(Dünyada en nefret ettiğim şey geri iade geçende gözlük geri iade ettim hepsiburadaya sorunsuz geri iade oldu ama beni sinir ediyor uğraşması, kargo kodu alacanda paketi verecende kargoya sonra hepsiburaya ulaşacakta onlar inceleyecekte paranı geri verecekte oho )
  • 02-06-2014, 19:40:22
    #12
    Merhaba,

    Biz ofisimiz için aynı ürünün mx455 sürümünü almıştık (Bizdehesapli.com dan, 197 TL kdv dahil), İçinde usb ara kablosuda çıkmıştı. Kablosuz yönetebilmeniz için bilgisayarın wifi özelliği olması gerekiyor diye biliyorum.

    Ayrıca, eski yazıcınızın usb bağlantısı var ise onu kullanabilir veya bilgisayarcılardan 5-10 TL satın alabilirsiniz.
  • 02-06-2014, 19:42:49
    #13
    Kurumsal PLUS
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Biz ofisimiz için aynı ürünün mx455 sürümünü almıştık (Bizdehesapli.com dan, 197 TL kdv dahil), İçinde usb ara kablosuda çıkmıştı. Kablosuz yönetebilmeniz için bilgisayarın wifi özelliği olması gerekiyor diye biliyorum.

    Ayrıca, eski yazıcınızın usb bağlantısı var ise onu kullanabilir veya bilgisayarcılardan 5-10 TL satın alabilirsiniz.
    Hocam noktayı koymuşsunuz Usb kısmından problemsiz şekilde kullanılabiliyorsa ozaman geri iade etmesin boşu boşuna

    Aynı ürünü kullanmadığımdan dolayı net konuşamadım malesef .
  • 02-06-2014, 19:44:42
    #14
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam noktayı koymuşsunuz Usb kısmından problemsiz şekilde kullanılabiliyorsa ozaman geri iade etmesin boşu boşuna

    Aynı ürünü kullanmadığımdan dolayı net konuşamadım malesef .
    Driver kurulumunda size kablolu/kablosuz kurulum imkanı veriyor. Ayrıca yazıcının arayüzünden wifi ayarlarını yaparsanız, Telefon üzerinden çıktı almak için dosya yollayabilirsiniz.
  • 02-06-2014, 19:48:16
    #15
    Kurumsal PLUS
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver kurulumunda size kablolu/kablosuz kurulum imkanı veriyor. Ayrıca yazıcının arayüzünden wifi ayarlarını yaparsanız, Telefon üzerinden çıktı almak için dosya yollayabilirsiniz.
    Tamamdır hocam . Konu sahibine baya yardımınız dokunacaktır.

    @Metins Hocam bir deneyin geri iade etmekle uğraşmayın.

    Neyse benim yardımcı olabileceğim birşey kalmadı artık Herkese hayırlı akşamlar dilerim .
  • 02-06-2014, 19:55:32
    #16
    Birçok üründe verilmiyor hocam.
  • 02-06-2014, 20:00:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yazıycıyı modeme wi-fi ile bağlayamıyor musunuz hocam ? bende hp officejet j6410 var, dediğim gibi modeme bağladım yazıcıyı, bütün ağ üzerinden aktif istediğim gibi yazdırıyorum hemen.
  • 02-06-2014, 20:06:59
    #18
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Biz ofisimiz için aynı ürünün mx455 sürümünü almıştık (Bizdehesapli.com dan, 197 TL kdv dahil), İçinde usb ara kablosuda çıkmıştı. Kablosuz yönetebilmeniz için bilgisayarın wifi özelliği olması gerekiyor diye biliyorum.

    Ayrıca, eski yazıcınızın usb bağlantısı var ise onu kullanabilir veya bilgisayarcılardan 5-10 TL satın alabilirsiniz.
    ohh be sonunda oldu eski yazıcımın kablosu ile halletim diğeri hp olmasına rağmen uydu soketler.çok sağolun hocam sende sağol evileye çoks evindim