Hocam bilgisayarınıza bağlı wifi aparatı yoksa zor olur.Sanırım yazıcıyı modeme entegre edip kullanmayı düşünüyorsunuz öyle anladım ?
Hocam hepsiburada linkinde bağlantı slotlarında usb girişi var yazıyor.Usb kablosuyla bağlayıp denerseniz büyük ihtimalle sonuç alırsınız.Hem boşu boşuna stres olmazsınız.
Usb slotunu bir kontrol edin, büyük ihtimalle derdinizi bu usb slotu çözer
hocam aslına bakarsan ben kablosuz birşey yapmak istemiyorum sadece pcmden birşeyler yazdırım yeter.işin aslı usb kablasu yok işte bende

yazıcıyı bağlıyamadım.