yazıycıyı modeme wi-fi ile bağlayamıyor musunuz hocam ? bende hp officejet j6410 var, dediğim gibi modeme bağladım yazıcıyı, bütün ağ üzerinden aktif istediğim gibi yazdırıyorum hemen.