hocam aslına bakarsan ben kablosuz birşey yapmak istemiyorum sadece pcmden birşeyler yazdırım yeter.işin aslı usb kablasu yok işte bende

yazıcıyı bağlıyamadım.
azıcık aşım ağrısız başım diyorsunuz ozaman

Yani wifi önemsiz

.
Hocam ozaman çok kurcalama olmadıysa hemen geri paketleyip gönderin.(Dünyada en nefret ettiğim şey geri iade

geçende gözlük geri iade ettim hepsiburadaya sorunsuz geri iade oldu ama beni sinir ediyor uğraşması, kargo kodu alacanda paketi verecende kargoya sonra hepsiburaya ulaşacakta onlar inceleyecekte paranı geri verecekte oho

)