evileye98 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazıcıyı bağlıyamadım.
24
●1.041
yazıcıyı bağlıyamadım.
Yani wifi önemsiz
.
geçende gözlük geri iade ettim hepsiburadaya sorunsuz geri iade oldu ama beni sinir ediyor uğraşması, kargo kodu alacanda paketi verecende kargoya sonra hepsiburaya ulaşacakta onlar inceleyecekte paranı geri verecekte oho
)
Usb kısmından problemsiz şekilde kullanılabiliyorsa ozaman geri iade etmesin boşu boşuna 
.
. Konu sahibine baya yardımınız dokunacaktır.
Herkese hayırlı akşamlar dilerim
.