• 23-05-2014, 17:41:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Devam edeceğim tabi ki, sizin kararınıza da saygı duyarım ama sizde saygı duymalısınız.
  • 23-05-2014, 19:15:40
    #11
    burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devam edeceğim tabi ki, sizin kararınıza da saygı duyarım ama sizde saygı duymalısınız.
    Neden saygı duyalım, Türkçeyi yanlış kullanıyorsun diye mi?
  • 23-05-2014, 19:51:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden saygı duyalım, Türkçeyi yanlış kullanıyorsun diye mi?
    Ben ona bişey demiyorum. O zaman Türkçe'yi doğru kullanacaksak burdaki en çok hitap şekli "hocam" ama Türkçe de çok farklı anlamı var. O zaman forumun çoğu Türkçe'yi doğru kullanmıyor mu oluyor?
  • 23-05-2014, 19:59:53
    #13
    Bütün ümidim gençliktedir
    Arkadaşlar konuya müdahale etmek istemiyorum. Herkes birbirine saygı duymak zorunda. Kimse kimseyi kırmadan fikirlerini belirtsin lütfen.
  • 23-05-2014, 20:26:56
    #14
    Uydurmuşlar öyle işte anlamı yok . Bana çok garip geliyor Alınır Satılır kelimesi kullanılsa bu kadar anlam kargaşası olmaz.
  • 24-05-2014, 08:35:01
    #15
    burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ona bişey demiyorum. O zaman Türkçe'yi doğru kullanacaksak burdaki en çok hitap şekli "hocam" ama Türkçe de çok farklı anlamı var. O zaman forumun çoğu Türkçe'yi doğru kullanmıyor mu oluyor?
    Demek istediğim aslında farkında olduğumuz yanlışları düzeltmemiz gerekiyor. Çoğu esnaf bile bu hatayı yapıyor, satlık veya alınık yazıyorlar. Satlık nedir yahu. Bir harf koymayı beceremiyorlar.