Alışveriş Konularında "Alınık" Yazanlar
14
●2.117
- 23-05-2014, 17:41:43Üyeliği durdurulduDevam edeceğim tabi ki, sizin kararınıza da saygı duyarım ama sizde saygı duymalısınız.
- 23-05-2014, 19:15:40Neden saygı duyalım, Türkçeyi yanlış kullanıyorsun diye mi?burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2014, 19:51:19Üyeliği durdurulduBen ona bişey demiyorum. O zaman Türkçe'yi doğru kullanacaksak burdaki en çok hitap şekli "hocam" ama Türkçe de çok farklı anlamı var. O zaman forumun çoğu Türkçe'yi doğru kullanmıyor mu oluyor?abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 08:35:01Demek istediğim aslında farkında olduğumuz yanlışları düzeltmemiz gerekiyor. Çoğu esnaf bile bu hatayı yapıyor, satlık veya alınık yazıyorlar. Satlık nedir yahu.burakcinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir harf koymayı beceremiyorlar.
Bir harf koymayı beceremiyorlar.